Hravá matematika /
Publikace popularizuje matematiku a je určena především mladším zájemcům o ni., žákům 2. stupně ZŠ a studentům nižších ročníků víceletých gymnázií. Autor vhodně vybral zajímavé "oříšky", které řešili již matematici ve starověkém Řecku, ale také matematici z pozdějších období a poutavě je v...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Computer Press,
2009
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: | Hravá věda. 11-15 let
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 01474nam a2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | KN4203200000089201 | ||
005 | 20211002001727.0 | ||
008 | 120302s2009 xr |||||||||u|||||||cze d | ||
020 | |a 978-80-251-2532-8 : |c 129.00 Kč | ||
040 | |a PIG501 |b cze | ||
072 | 7 | |a 821-93 |x Literatura pro děti a mládež | |
072 | 7 | |a 51 |x Matematika |2 Konspekt |9 13 | |
080 | |a 51 |2 h | ||
080 | |a (035) |2 (h | ||
080 | |a (0.053.2) |2 (h | ||
100 | 1 | |a Chajda, Radek, |d 1973- |4 aut |9 24790 | |
245 | 1 | 0 | |a Hravá matematika / |c Radek Chajda |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Brno : |b Computer Press, |c 2009 | ||
300 | |a 64 s. : |b barev. il. | ||
490 | 1 | |a Hravá věda. 11-15 let | |
500 | |a Obsahuje fotografie a ilustrace | ||
520 | 2 | |a Publikace popularizuje matematiku a je určena především mladším zájemcům o ni., žákům 2. stupně ZŠ a studentům nižších ročníků víceletých gymnázií. Autor vhodně vybral zajímavé "oříšky", které řešili již matematici ve starověkém Řecku, ale také matematici z pozdějších období a poutavě je vysvětluje dětem (např. Pascalův trojúhelník, zlatý řez). Je doplněna vhodnými obrázky a ilustracemi. | |
653 | |a matematika |a zajímavosti |a příručky | ||
830 | 0 | |a Hravá věda. |p 11-15 let |9 24791 | |
910 | |a PIG501 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 33163 |d 33163 | ||
993 | |0 0 |1 420320094290 |4 0 |6 M_51 |7 0 |9 36553 |a 65.00 |b 0 |c 94290 |d 2012-03-02 |e 0 |f M |g M 51 |h 129.00 |i Albatos Media |l M |r 2024-07-29 |t 7 |w 2021-10-02 |y KN |