Dějiny pedagogiky : období novověku a doba moderní : hlavní mezníky vývoje evropského školství : školství v evropské moderní společnosti : hlavní mezníky dějin výchovy : reformně pedagogické koncepce /
Publikace je nezbytným studijním materiálem pro studenty učitelství všech fakult a všech oborů na fakultách pedagogických.Tematizuje problematiku dějin výchovy a vzdělání v období novověku a v době moderní, sleduje období 17. až poloviny 20. století. Ukazuje hlavní mezníky vývoje evropského školství...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2008
|
Vydání: | 1. vyd., dotisk |
Edice: | Pedagogika
|
Témata: |
dějiny
> pedagogika
> Komenský, Jan Amos, 1592-1670
> Locke, John, 1632-1704
> Rousseau, Jean-Jacques, 1712-1778
> filantropisté
> osvícenství
> reformy
> školství
> Montessori, Maria
> Freinet, Célestin
> výchovné ústavy
> venkov
> Wyneken, Gustav
> Svobodná školní obec
> Steiner, Rudolf, 1861-1925
> waldorfské školství
> Petersen, Peter
> jenská pedagogika
> komenium
> příručky
|
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Rezervovat titul
Oddělení pro dospělé
Signatura: |
37
|
---|---|
Jednotka 118321 | Dostupné Požadavek |