Zakousněte se do knihy : pracovní listy k rozvoji čtenářství /
Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovn...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2017
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02160nam a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | KN4203200000862469 | ||
005 | 20211002005618.0 | ||
008 | 171205s2017 xr |||||||||||||||||cze d | ||
020 | |a 978-80-262-1261-4 : |c 159.00 Kč |q (brožováno) | ||
040 | |a PIG501 |b cze |e rda | ||
072 | 7 | |a 028 |x Čtení. Četba | |
080 | |a 028.1 |2 h | ||
100 | 1 | |a Smolíková, Klára, |d 1974- |7 mzk2004221717 |4 aut |9 17351 | |
245 | 1 | 0 | |a Zakousněte se do knihy : |b pracovní listy k rozvoji čtenářství / |c Klára Smolíková |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2017 | |
300 | |a 62 stran ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a Soubor pracovních listů je určený pro žáky 1. až 3. tříd. Jednotlivé úkoly směřují především k podpoře čtenářství a k rozvoji pozitivní vazby na knihy, ale i k podpoře čtení s porozuměním a rozvoji slovní zásoby a jsou různého typu (dokreslování, doplňování, spojování, dopisování atd.) Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty. Děti například zjišťují, jak se dá do knihy zakousnout a pochutnat si na ní, na čem si lze naopak při četbě vylámat zuby, vytvářejí ilustrace k příběhu, zamýšlejí se nad významem knižní obálky, ujasňují si, které typy příběhů mají rády a proč. Každý pracovní list doplňuje na druhé straně metodika, legenda a další náměty Úkoly jsou řazeny se vzestupnou náročností, první třetina není příliš textová a postupně přibývá úkolů textových a ubývá výtvarných. | |
650 | 0 | 4 | |a čtenářství |7 ph222812 |9 37903 |
650 | 0 | 4 | |a knihy |9 26144 |
650 | 0 | 4 | |a výchova ke čtenářství |9 34734 |
653 | |a svět encyklopedií |a pracovní listy |a čtenářství | ||
655 | 4 | |a publikace pro děti | |
655 | 4 | |a pracovní sešity |9 32959 | |
910 | |a PIG501 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 44276 |d 44276 | ||
993 | |0 0 |1 420320119396 |4 0 |6 M_02 |7 0 |9 49146 |a 120.84 |b 0 |c 119396 |d 2017-12-05 |e 3 |f M |g M 02 |h 159.00 |i Kosmas |l M |m 3 |r 2024-07-29 |s 2022-10-11 |t 7 |w 2021-10-02 |y KN |