Pověz mi to obrázkem : aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem /

Pracovní listy obsahující v úvodu krátké pojednání o problematice odlišného mateřského jazyka (OMJ), jak se zachovat před nástupem tohoto dítěte do MŠ, jakými radami a postupy se řídit ve chvíli, kdy takové dítě do MŠ již dochází. Praktická část publikace je zaměřena na aktivity, které s pomocí kare...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Konvalinová, Kateřina, 1986-
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Praha : Portál, 2021
Vydání:Vydání první
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02774nam a2200445 i 4500
001 nkc20203275630
003 CZ PrSKC
005 20220414121553.0
007 ta
008 201210s2021 xr af e f 000 0 cze
020 |a 9788026217343  |q (brožováno) 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |e rda 
044 |a xr 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |9 22 
080 |a 373  |2 MRF 
100 1 |a Konvalinová, Kateřina,  |d 1986-  |7 mzk2011674390  |9 48565 
245 1 0 |a Pověz mi to obrázkem :  |b aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem /  |c Kateřina Konvalinová ; ilustrace Kateřina Konvalinová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2021 
300 |a 56 stran, 7 nečíslovaných stran obrazových příloh :  |b ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
336 |a statický obraz  |b sti  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Pracovní listy obsahující v úvodu krátké pojednání o problematice odlišného mateřského jazyka (OMJ), jak se zachovat před nástupem tohoto dítěte do MŠ, jakými radami a postupy se řídit ve chvíli, kdy takové dítě do MŠ již dochází. Praktická část publikace je zaměřena na aktivity, které s pomocí karet zapojují děti do běžného provozu MŠ, ukazují pedagogům, jak lze karty využít i pro ostatní děti. V knize pak následuje několik oblastí, které jsou uvedeny opět možnostmi jak danou oblast s dětmi procvičovat obrazovým materiálem, který má dětem pomoci v plynulejším zapojení do chodu třídy a k jejich inkluzi. Mezi probírané oblasti patří např. barvy, tvary, počet, režim dne v MŠ, prostorová a sociální orientace, problematika několika etnik v rámci jedné třídy MŠ atd. Knihu lze využít nejen pro děti s OMJ, ale i pro děti s logopedickými problémy, s autismem, s mentální retardací, se sluchovou vadou či pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. 
650 0 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |9 604 
650 0 7 |a řečové dovednosti  |7 ph128299  |9 37155 
650 0 7 |a jazykové dovednosti  |7 ph213327  |9 28816 
650 0 9 |a preschool education  |9 48012 
650 0 9 |a speech ability  |9 47329 
650 0 9 |a linguistics competences  |9 48566 
653 |a knížky pro rodiče 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826  |9 23745 
655 7 |a karty  |7 fd961715  |9 41164 
655 9 |a methodological manuals  |9 40179 
655 9 |a cards  |9 41165 
910 |a PIG501 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 53725  |d 53725 
993 |0 0  |1 420320137091  |4 0  |6 M_373  |7 0  |9 68298  |a 144.00  |b 0  |c 134911  |d 2022-04-14  |e 2  |f M  |g M 373  |h 179.00  |i Teambusiness  |j 2022/125  |l M  |r 2024-07-08  |s 2022-08-25  |t 7  |w 2022-04-14  |x 2022/125  |y KN  |z N