Pověz mi to obrázkem : aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem /
Pracovní listy obsahující v úvodu krátké pojednání o problematice odlišného mateřského jazyka (OMJ), jak se zachovat před nástupem tohoto dítěte do MŠ, jakými radami a postupy se řídit ve chvíli, kdy takové dítě do MŠ již dochází. Praktická část publikace je zaměřena na aktivity, které s pomocí kare...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2021
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02774nam a2200445 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20203275630 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20220414121553.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 201210s2021 xr af e f 000 0 cze | ||
020 | |a 9788026217343 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d BOA001 |e rda | ||
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |9 22 | |
080 | |a 373 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Konvalinová, Kateřina, |d 1986- |7 mzk2011674390 |9 48565 | |
245 | 1 | 0 | |a Pověz mi to obrázkem : |b aktivity pro děti s odlišným mateřským jazykem / |c Kateřina Konvalinová ; ilustrace Kateřina Konvalinová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2021 | |
300 | |a 56 stran, 7 nečíslovaných stran obrazových příloh : |b ilustrace ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Pracovní listy obsahující v úvodu krátké pojednání o problematice odlišného mateřského jazyka (OMJ), jak se zachovat před nástupem tohoto dítěte do MŠ, jakými radami a postupy se řídit ve chvíli, kdy takové dítě do MŠ již dochází. Praktická část publikace je zaměřena na aktivity, které s pomocí karet zapojují děti do běžného provozu MŠ, ukazují pedagogům, jak lze karty využít i pro ostatní děti. V knize pak následuje několik oblastí, které jsou uvedeny opět možnostmi jak danou oblast s dětmi procvičovat obrazovým materiálem, který má dětem pomoci v plynulejším zapojení do chodu třídy a k jejich inkluzi. Mezi probírané oblasti patří např. barvy, tvary, počet, režim dne v MŠ, prostorová a sociální orientace, problematika několika etnik v rámci jedné třídy MŠ atd. Knihu lze využít nejen pro děti s OMJ, ale i pro děti s logopedickými problémy, s autismem, s mentální retardací, se sluchovou vadou či pro děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. | ||
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |9 604 |
650 | 0 | 7 | |a řečové dovednosti |7 ph128299 |9 37155 |
650 | 0 | 7 | |a jazykové dovednosti |7 ph213327 |9 28816 |
650 | 0 | 9 | |a preschool education |9 48012 |
650 | 0 | 9 | |a speech ability |9 47329 |
650 | 0 | 9 | |a linguistics competences |9 48566 |
653 | |a knížky pro rodiče | ||
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |9 23745 | |
655 | 7 | |a karty |7 fd961715 |9 41164 | |
655 | 9 | |a methodological manuals |9 40179 | |
655 | 9 | |a cards |9 41165 | |
910 | |a PIG501 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
999 | |c 53725 |d 53725 | ||
993 | |0 0 |1 420320137091 |4 0 |6 M_373 |7 0 |9 68298 |a 144.00 |b 0 |c 134911 |d 2022-04-14 |e 2 |f M |g M 373 |h 179.00 |i Teambusiness |j 2022/125 |l M |r 2024-07-08 |s 2022-08-25 |t 7 |w 2022-04-14 |x 2022/125 |y KN |z N |