Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie /
Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení (SPU), do jakých oblastí se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat.
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Další autoři: | , , |
Médium: | E-kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Brno :
Edika,
2018
|
Vydání: | 2., aktualizované vydání |
Edice: | Rádce pro rodiče a učitele
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Shrnutí: | Publikace si klade za cíl přiblížit rodičům i starším žákům, v čem spočívají obtíže označované jako specifické poruchy učení (SPU), do jakých oblastí se mohou promítat, jak lze obtíže účinně minimalizovat. V úvodní části jsou zmíněny základní symptomy, nejčastěji uváděné příčiny vzniku obtíží a související témata. Těžiště knihy spočívá v konkrétních doporučeních a námětech na postupy práce s dětmi i dospívajícími v domácím i školním prostředí, které je vhodné účinně využívat pro zmírnění SPU či jejich kompenzaci. Vybrané kapitoly se také stručně věnují vysvětlení stávající legislativy a psychologických a speciálně pedagogických postupů, s nimiž se rodiče mohou setkat v poradenských zařízeních. Dále jsou zaměřeny na způsoby práce v domácím prostředí, ale také při výuce ve škole, a to především v tom smyslu, aby rodiče chápali, co mohou očekávat od učitelů a co mohou pro své potomky žádat. Texty jsou doplněny stručnými případovými studiemi a také konkrétními tipy na pracovní listy a další pomůcky, které lze při práci s dětmi a dospívajícími využít. Nakladatelská anotace. Kráceno. |
---|---|
Fyzický popis: | 248 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm |
Bibliografie: | Obsahuje bibliografii |
ISBN: | 978-80-266-1219-3 |