Marketing = Základy marketingu. Díl 2.

Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nutnou metodou řízení úspěné firmy. vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Moudrý, Marek (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Prostějov Computer Media 2015
Vydání:Vydání třetí
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01129nam a2200205 i 4500
001 KN4203200000116694
005 20211002004929.0
008 151216s2015 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 9788074022197 
040 |a PIG501  |b cze  |e rda 
100 1 |a Moudrý, Marek  |7 kv2009437811  |4 aut  |9 35313 
245 1 0 |a Marketing =  |b Základy marketingu.  |c Marek Moudrý  |n Díl 2. 
250 |a Vydání třetí 
264 1 |a Prostějov  |b Computer Media  |c 2015 
520 2 |a Učebnice poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nutnou metodou řízení úspěné firmy. vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. 
653 |a marketing  |a učebnice  |a střední školy 
910 |a PIG501 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 41804  |d 41804 
993 |0 0  |1 420320114920  |4 0  |6 33_  |7 0  |9 46229  |b 0  |c 114920  |d 2015-12-16  |e 0  |f DOSP  |g 33  |l DOSP  |r 2024-07-29  |t 5  |w 2021-10-02  |y KN