Marketing : Základy marketingu. Díl 1. /

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových č...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Moudrý, Marek (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Prostějov : Nakladatelství a vydavatelství Computer Media, 2015
Vydání:Vydání třetí
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
 Rezervovat titul

Oddělení pro dospělé

Informace o exemplářích z: Oddělení pro dospělé
Signatura: 33
Jednotka 114919 Dostupné  Požadavek