Marketing : Základy marketingu. Díl 1. /

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových č...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Moudrý, Marek (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Prostějov : Nakladatelství a vydavatelství Computer Media, 2015
Vydání:Vydání třetí
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
Popis
Shrnutí:Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Popis jednotky:Obálkový podnázev: učebnice studenta
Fyzický popis:80 stran : ilustrace ; 30 cm
Bibliografie:Obsahuje bibliografii
ISBN:978-80-7402-218-0