Marketing : Základy marketingu. Díl 1. /

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových č...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Moudrý, Marek (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: Prostějov : Nakladatelství a vydavatelství Computer Media, 2015
Vydání:Vydání třetí
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02132nam a2200349 i 4500
001 KN4203200000116662
005 20211002004927.0
008 151215s2015 xr |||||||||||||||||cze d
020 |a 978-80-7402-218-0  |q (kroužková vazba) :  |c Kč 220,00 
040 |a PIG501  |b cze  |e rda 
072 7 |a 339  |x Obchod  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075.3)  |2 MRF 
100 1 |a Moudrý, Marek  |7 kv2009437811  |4 aut  |9 35299 
245 1 0 |a Marketing :  |b Základy marketingu.  |n Díl 1. /  |c Marek Moudrý 
250 |a Vydání třetí 
264 1 |a Prostějov :  |b Nakladatelství a vydavatelství Computer Media,  |c 2015 
300 |a 80 stran :  |b ilustrace ;  |c 30 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Obálkový podnázev: učebnice studenta 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas  |9 35300 
653 |a marketing  |a učebnice 
655 7 |a učebnice středních škol  |2 czenas  |9 20185 
910 |a PIG501 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 41797  |d 41797 
993 |0 0  |1 420320114919  |4 0  |6 33_  |7 0  |9 46222  |a 154.00  |b 0  |c 114919  |d 2015-12-15  |e 0  |f DOSP  |g 33  |h 220.00  |i .  |l DOSP  |r 2024-07-29  |t 5  |w 2021-10-02  |y KN